Koh lanta imorgon

Hej nisse!

antligen har vi fatt sola idag! julia ar helt sonderbrand(enligt henne rosa) och jag har knappt fatt ngn farg kanns det som, ar val for duktig pa att smorja mig! smarta julia struntade ju i det, och ar haldre vit an brand som henne, haha!

Vill du veta en ganska sjuk sak? du vet nar jag traffade david i borjan fick ju han halsfluss, och sen andra gangen fick han halsinfektion och nu efter thailand da vi sags fick han halsfluss igen! Hans lakare sa att det kunde vara jag som bar pa viruset men att det inte brot ut pa mig, sa jag ringde pappa och fragade karin. Hon sa att det mkt val kunde vara sa, sa jag maste kolla upp detta nar jag kommer hem. sjukt va?! sa det vore ju bra om du (eller therese om du laser detta) kan fixa sa jag jobbar kvall mandag den 11 april for maste ju till vardcentralen pa morgonen!

Vilken fina bilder du la upp (kanske inte sa vacker syn av vietnam) hoppas han polisanmaler dig som han sa, han sag ju forskracklig ut pa bilderna!!!! haha! saknar faktiskt er pa jobbet nar jag ser bildern, det kommer jag nog angra att jag sagt nar jag kommer tillbaka!

Idag traffade vi 5 svenska tjejer som vi ska hanga med ikvall, riktigt skona, vi traffade lina, ammy, victor och anders idag ocksa. imorgon ska vi till koh lanta!

jag har ju inte skickat ngt vykort, kan ju inte adressen???

har kommer lite bilder som jag lovat!











Hoppas ni far det grymt i London min underbara familj, halsa alla fran mig och kop ngt fint till mig!

Puss & Karlek /Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0