Bildbomb!





Hej älskade syster!
Idag saknar jag dig inte likamycket som igår.. Har London att se fram emot.
Känner att jag börjar klara av att leva utan dig i min vardag.
Nu är det rekord så här länge har vi aldrig varit ifrån varanda.
Tror vi har på nästan 20 år bara varit ifrån varandra i en vecka.
Nu är det nästan 10 dagar. Herregud och mer blir det, klarar du det?







Jag och Caroline och alla andra väntar på ett kort från dig..
Tänkte att du borde faktiskt skicka ett snart







Händig man?
Vietnam ville inte riktigt va med på någon bild, konstigt kan man tycka!
Men jag och Therese fota på ändå, Tror han blev lite sur så vi gav han en chockladboll.
Han säger att han vägrar att läsa våran blogg, synd för då kan han ju inte heller se bilderna!






Dagarna ser ungefär ut som dom brukar, Jag trivs faktiskt jättebra..
Kommer nog trivas bra fast byggarna slutar snart.


Jag åker ju somsagt till London imorgon så vi kommer ju inte höras på ett tag :(
Förresten det var jättekul att skypa med dig idag!
Jag tror du saknar mig mer än vad jag saknar dig, känns bra...
neeeeeeeeeeej fy vad jag saknar dig
PUSSSS  v / Nisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0