trott pa regn!

tjenis penis denise!

Nu har jag inte skrivit pa ett tag sa detta kan bli mkt..

Mandag:
Vi tog en bat ut till poda island dar vi solade och badade fram till kl tre da regnet kom, da passade vi pa att fa olje massage, pedikyr och manikyr och fotskrubb for bara 350bath! (du far dela summan pa fyra for att fa svenskt pris). Det var hur skont som helst, hon som masserade mig hette typ thum thum och var 18ar, hur sot som helst, sen var det en liten tjej som var typ tva, tre ar som borjade massera min arm, varldens gulligaste, henne hade jag velat ta med hem! pa kvallen chillade vi och at gott!

Tisdag:
Idag skulle vi prova en o som hette chicken island, men tidvattnet var sa hogt sa vi hade ingen strand pa hela tiden, varan typ bat chaffor hade akt ifran sa vi satt pa en bank med vatten upp till knana och vantade hela dagen. Vi hangde med fyra svenska killar som vi traffade pa stranden, dom hette andreas, tobias, thomas och victor, fast vi kallar dom tobbe, adde, ville och tommy! skona killar! vi bestamde att vi skulle ut och ata tillsammans med dom pa kvallen. Vi gick till en fin fisk restaurang och at gott! adde bestallde hummer, helt sjukt man fick valja vilken man ville ha i ett akvarium sa tillagade dom den, haha! jag tog kort pa detta som du maste se nar jag kommer hem. Denna kvallen provade jag och julia att bli fulla for forsta gangen i thailand, det gick valdigt bra och var himla roligt! jag larde grabbarna drick vodkaramlosa, ojojoj den var himla fin i thailand ska du veta! senare pa kvallen gick vi till en bar, helt sjukt vad horor det ar overallt, jag och julia tyckte det var ganska obehagligt men man far forsoka ignorera det helt enkelt, har hort att det ar mkt varre pa andra stallen sa detta ar nog bara borjan tyvarr..

Onsdag:
vaknade med lite smatt huvudvark sa det fick bli resorb till frukost! Vi traffade grabbarna for att aka till railey beach, det var molnigt hela dagen och tidvattnet var aven ett problem denna dagen! vi gick en runda innanfor stranden och fick se vilda apor, fyfan jag holl pa att skita pa mig! men dom var ganska sota, iaf dom sma, dom stora at typ lika stora som ellen om hon skulle sitta pa huk sa det var ingen hit att ga nara dom! ingen solbranna an alltsa! pa railey beach kunde man klattra i bergen, det hade varit haftigt att prova. Pa kvallen gick vi ut och kakade med killarna sen tog vi ngr drinkar pa en bar. Vi bestamde att vi skulle aka tillsammans till en o nasta dag och gick och la oss!

Idag:
Vaknade upp med regn, helt sjukt snart far jag panik, jag vill bli brun nu, nu, nu men inte de! motte upp killarna for frukost men bestamde snart att jag och julia dra till phi phi idag i hopp om lite battre vader!!

Vad onskar du dig i 20ars present? vad for skor? converse ar as billigt har! Vet du vad jag kom pa da? jag far ju kopa med sprit hem fran thailand,  COOLT, jag ar ju 20 da liksom! haha!

Tanke pa en sak till, present till mamma och pappa? vi brukar ju alltid kopa ihop men ska vi dela pa de iar?

OCH PAPPA, OM DU LASER DETTA SA STORT GRATTIS PA FODELSEDAGEN!!!!!!!!! v forsokte skypa dig igar men du var inte inne tyvarr!

Jag alskar dig min fina syster, ge en puss till lillellen fran mig!

lite trakigt inlagg med inga bilder tyvarr, men vi har packat ner kameran i vaskan sa det blir ganska jobbigt da! du for noja dig med att lasa om detta!

BIG LOVE
/Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0