Leeeeedig!

Tjena mittbena!

Åhhhh vad fin bild på dig och David såg himla lyckliga ut, hihi! Men du det där med fötterna verka inte så jätte fräscht men var ju bra att alla fick reda på det. Här hemma regnar det iallafall inte så kanske lite bättre här? Igår fyllde mamma år så i lördags va det kalas, Charlie var med och vi åt god mat och spela spel. Hela veckan har jag jobbat 9-18 så kan erkänna att jag är lite sleten nu men är iallafall ledig idag vilket är väääääldigt skönt. Idag har jag haft sminkklass och ska även ha en på fredag också.. bra att någon har hand om affärerna när du är borta! Jag och Therese ska börja lägga upp lite bilder från jobbet i bloggen så du kan sakna oss lite.. fast det vet jag att du redan gör. Nu ska jag åka till stan och kolla på när Charlie klipper sig, äntligen ska han klippa av håret! Juste London ja dit ska jag.. Åker på Lördag, Jag vet inte riktigt vad vi ska göra jag vill iallafall gå ut och dricka gött och shoppa mamma skulle växla in pengar åt mig och hon tyckte det räckte gott med 2000 kr men jag tyckte det var lite snålt! Förresten skulle jag vilja att du köpte med lite skor hem till mig? och gärna mer snygga kläder. Dina kläder här hemma luktar snart inte Jennie längre utan mig, så kanske bäst du kommer hem snart?





Den här bilden är så söt på dig och Therese!

Puss och Kram / Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0