VÅR

Tjena syrran!

Förlåt för jag inte skrev igår men classeman stängde av nätverket för att jag inte hade plockat iordning på min disk.. Ingen Jennie som va på min sida där inte, men jag klara det fint ändå. Fint väder har det varit sen du åkte, så nu kan man säga att det redan är vår. Tiden går så himla fort helt plötsligt! Jag bestämde mig för att vara lite nyttig nu när du inte är hemma, typ inte äta kebab mer än max en dag i veckan.. men så igår kände jag mig lite ensam så åt jag 2 glassar, en för dig och en för mig! så mitt nyttiga liv börja idag har faktiskt varit duktig och tränat.. Jag berätta för byggarna på jobbet om våran blogg och dom tyckte att vi va mesiga?! men jag tror att vietnamn kommer läsa våran blogg ändå. Hoppas du har det bra och solar (vet ju att du inte badar) dricker mycket öl och käkar stark mat! 

PS. Dina kläder är snyggare på mig!



Jag saknar DIG / Nisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0