TAHILAND

Hej min alskade syster!

Resan hit gick bra, jag och julia ar valdigt imponerade av servicen man far pa flyget. Mat och gratis dricka, vi valde saklart dryckerna med alkohol. Efter tva sma glas vin satt vi bada och skrattade at allt. Sen somnade julia som ett litet barn och jag satt sjalv vaken! nar vi landade i bangkok tog vi forsta taxin till hotellet, bangkok ar sjukt mkt storre an vad man tror! Igar regnade det hela dagen och julia borjade nastan grata. Vi trostade varandra med att aka till en shoppingcenter. Det var enormt, typ sju vaningar och det fanns verkligen allt! Igar pa kvallen traffade vi david och emil, dom ar ackligt bruna och jag och julia ar kritvita.. men imorse fick vi se den thailandska solen! vi akte tuktuk till stan, tuktuk ar som sma trehjulingar med tak man aker superbilligt har, det kostar bara ngr svenska kr! Nu har vi precis bokat biljetter till krabi, imorgon flyger vi dit och da borjar semestern med sol och bad. Julia har lovat att jag kommer overvinna min radsla for faglar under resan, jag har svart att se hur det ska ga till! nu ar klockan snart sju pa kvallen har, jag saknar dig massor!

Jag lovar att skriva sa ofta jag kan, hoppas vi kan skypa ngn dag snart. Du maste lova mig att aka till thailand ngn gang, an sa lange har vi inte sett sa mkt men det vi har sett ar underbart!!!

Halsa vietnam att han kan vara en tont sjalv och att detta ar bra mkt battre an vietnam!!!

massa pussar och kramar
/Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0