Saknar dig

Nu sitter jag i soffan med Pappa och Karin. Vi har ätit våfflor, saknar du inte svensk mat? Jag saknar iallafall dig, Jättemycket.. Jag går i dina kläder och använder din mobil. Den fungerar ganska bra tycker jag! Pappa tackar för att du kom ihåg hans födelsedag och han läser våran blogg varjedag så jag skulle hälsa att du bara får ta med dig en flaska sprit för det är inget EUland, så det var ju lite otur kan man tycka. Imorgon ska Pappa och jag träna, spinning innan frukost hurtiga du vet. Du måste lägga upp lite bilder annars är det ju inget kul alls. Jag ska bättra mig men Therese har alla bilder på sin mobil men snart kommer dom upp, lovar! Jag åker ju till London på Lördag vet inte om jag kommer hinna skriva något innan det för imorgon har vi bokat bord på La Vida. Jag, Therese och Therese minns ju hur det sluta senaste fredagen vi va ute? Vem vet kanske blir Vild och Skild igen.. haha
Pappa och Karin hälsar så mycket till dig
PUSSSS / Din favorit, Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0