regn, regn, regn!

ar sa trott pa regnet nu denise, idag har det regnat tamigfaan hela dagen! jag borjade nastan grata imorse! hinner inte skriva sa mkt mer nu, och inga bilder blir det heller, du for noja dig med att jag lever! jag lovar att lagga upp bilder snart, nar jag har tid! nu gar skype med pappa och david fore bloggen! jag fattar knappt hur man gor heller, hur far du det sa snyggt?! idag at jag det starkaste jag nagonsin atit, och jag brukar ju tala stark mat men detta var hemskt! tur sa fanns det ol som jag kunde dricka, olen ar svin go har, den skulle du gilla!!! saknar dig och alla dar hemma! imorgon kommer ett roligare inalagg! Puss & kram hela dan /Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0