Hejdå Sverige, Hej Thailand!

Hej min älskade nissebabe(bitch)

Blogg?! vilken grej! Kanske inte min grej dock. Men jag ska göra mitt bästa för att göra dig nöjd! Ne men såatte, jag drar väl till thailand snart då, ska bli himla skönt ska du veta! Och bara så du vet så har mamma hjälpt mig så jag har låst mitt rum under hela tiden, så där sket det ju sig med mina kläder så att säga, synd för dig! Jadu, nu blir det nytt record, aldrig förr har vi varit ifrån varandra såhär länge, frågan är dock hur du kommer klara detta?!? Hoppas du får det super bra här hemma i snön, och att du inte är för vit när jag kommer hem. Vill ju inte bli bländad av mig egna syster!

Vill att du håller mig uppdaterad och skriver om allt kul som händer här hemma!

Massa pussar & Kramar
/Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0