Fredag

Hej syster!

SKÖÖÖNT att ni har det bra, blev nästan lite orolig där ett tag! Idag när jag vakna väckte mamma mig och sa: Titta ut Denise. Jag blev nästan så ledsen att jag börja gråta, allt jag såg va snö. Så blev ingen vår här inte. Jag va inte ledsen läänge för när jag kom till jobbet va Therese där, detta kan ha varit en av det roligaste dagarna i år på jobbet, full rulle och kaos! Mitt i allt la kassan av och där stod 2 rödhåriga och virriga tjejer bakom kassan. Förresen så påpeka en kund våran hårfärg idag givetvis som något positivt! jaja idag är det fredag ifall du redan glömt vilken dag det är. Skönt kan man tycka men inte för mig som ska jobba hela helgen, men jag är glad ändå. Riktigt glad. Kvällen ska jag spendera ihop med vickybabe, jag antar att hon hälsar till dig! Glömde säga att Berra kom in och tog en kaffe, jag skulle hälsa så mycket till dig! annars har det inte hänt så mycket, hälsa julia!

Pusspusspusspusss 
/Denise v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0