Fast pa phi phi!

Denise nu ar vi fast pa phi phi, helt sjukt! vi vaknade upp och skulle ta fargan till koh lanta idag, men det ar varldens storm ute sa batarna kan inte ga! det ar hundra ganger varre an stormen pa smogen sa du kan ju tanka dig att det inte ar sa roligt att sitta fast pa en o i thailand, jag ar typ livradd, inte kul alls, sa nu blir vi nog kvar pa phi phi.. thailandarna har typ ingen koll heller, dom sager att fargan kanske kan ga senare sa vi vet inte ens om vi har nagonstans att bo. & vadret vet dom inget om heller, kanns som att dom aldrig varit med om detta tidigare for hela tiden sager dom olika, men troligtvis kommer det fortsatta sahar, regn och ingen sol..

igar kvall var vi ute och festade med tva av dom svenska tjejerna vi traffade, sjukt skona, du skulle gillat dom! det osregnade hela kvallen och vi fick ga runt pa gatorna med vatten upp till knana, jag tror inte du kan forestalla dig hur det ar har, det ar verkligen sjukt nar det regnar! just nu vill jag bara vara hemma faktiskt, ar sa trott pa allt regn och daligt vader. Vilken javla otur vi har eller!

hoppas du shoppar mkt snygga klader som jag kan lana, kommer vara ganska pank nar jag kommer hem, sa det vore ju ganska najs om du hade lite nytt da!

just nu orkar jag inte skriva mer, ar blek, ful, svettig, bakis och javligt arg!!!!!

/Jennie


Kommentarer
Postat av: Jesper lill-b

Hallå! överlever ni där borta eller?!?! Läser att folk håller på att dö och sånt!

2011-03-31 @ 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0