Tillbaka

Hej syster och alla andra!

Vad jag har föstått så är många läsare väldigt ledsna på att vi har slutat skriva,
detta ska vi givetvis ändra på! Vet inte hur aktiv Jennie kommer vara i bloggen
eftersom hon inte vet att jag skriver men vi ska nog få henne att vara med på ett litet hörn.
Det har inte hänt så mycket mer i mitt liv sen sist, sommaren har varit himla fin,
synd att den är slut för det är den.. Regnar som aldrig förr!

Jennie jag lånar din poncho ikväll för jag ska på bio. Jag vet att om jag frågar i verkligheten så 
kommer du säga nej, såå nu kan du iallafall inte säga att jag inte frågat för det har jag! 





Bevis på våran kärlek tillvarandra och ja det gjorde skit ont, men det var det ju värt!
Pusss och kram, älskar dig.. (du kommer snart skrika på mig och säga att du hatar mig för jag har dina kläder men så är livet får ta den smällen
!) förresten så är jag snyggare i den än du :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0