nu borjar det likna ngt...

hej min favorit!

Nu har jag fatt se den thailandska solen, och gissa om jag ar glad? med ett rosa ansikte och ett (snart) brunt brost sitter jag och ler! vi har solat idag och igar, fast det har bara varit moln, men vi lag pa standen anda, och tro det eller ej men jag gick fran kritvit till rosa/brun! Men nu ska det tydligen bli regn igen, den lyckan varade ju inte lange! men pa mandag (varan 20ars dag) har jag bestallt sol, sa finns det en gud eller inte, det marker vi da!


nu har vi hangt med skara paret i tva dagar, dom ar valdigt skona faktiskt, ikvall ska vi kaka pizza, fyfan jag blir bara fetare av denna resan, men man lever ju bara en gang! igar gick vi upp till en utkiksplats pa phiphi, det var sa fint och man sag hela phiphi, tog lite bilder man jag fattade inte hur man roterade bilderna, haha du far kolla pa julias blogg for battre bilder!

idag ar det 1april. Tankte lura dig, men kom inte pa ngt bra och allt kandes bara elakt! hur ska jag klara mig pa mandag utan dig? tror vi maste ringa till varandra da, hur jobbar du? det gor ont att tanka pa att vi kommer vara ifran varandra da, borjar angra mig ganska mkt nu!











Puss och kram hela dag!
/Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0