Ni är saknade

Hej igen!

Snart kommer du hem, bara 3 dagar kvar.. Åhhh jag längtar så känns som en evighet sen vi sågs.
Jag har skypat med Sofia idag, henne var det längesen jag så du jösses vad jag saknar henne.. måste alla åka iväg hela tiden? känner att jag behöver er nu! så detta inlägg är till dig min älskade syster som är i en annan världsdel och till dig min bästa vän som också är i en annan världsdel.. några av de presoner som betyder mest för mig och ni är så långt ifrån mig man kan komma. Ikväll hade jag behövt en kram från er båda, lite glass och några oth avsnitt. Men jag klarar mig, glass har jag iallafall! Tråkigt Sofia att du inte kunde komma på våran 20års fest tyckte allt att du kunde ta flyget hem för våran skull.
Jennie och Sofia, mina två favoriter. Önskar ni vore här just NU..




Dessa tider Sofia, saknar det, saknar dig, saknar oss!
Kärlek till er / Denise


Kommentarer
Postat av: Sofia!

men gudars vilka fina bilder, vilken fin text och vilken fin tid! och jag åt glass igår bara för din skull. tänkte att ska det va så ska det! hade inte heller tackat nej till lite oth. men du, det var superduper att prata med dig lite då vaa. du är grym!

puuusss

2011-04-08 @ 04:46:05
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Denise

hihi, jag gillar dig sofia!

SAKNAR dig<3

2011-04-08 @ 10:05:28
URL: http://hellosister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0