KRABI-BANGKOK

faan vad snygg du ar nisse!!!! vad har du gjort?

systemet fan vad coolt?! dock javligt tontigt att ga pa din fodelsedag! julias dumma ide om att fa bruna brost gick ju at helvete: mina brost ar roda och goa, svider och brinner som eld, men det ar najs! smorger med aloevera och det gor susen! nu ska vi till flygplatsen och ta oss en tur till bangkok! dom har javligt goa nudlar pa flyget som jag och julia ska ata! starka som sjoen!

Det blir inga mer bilder nu, det far bli en overraskning pa hur jag ser ut nar jag kommer hem;) kan dock saga att jag har absolut inte gatt ner i vikt som alla sager att man gor i thailand, snarar upp! (som du sa fint kommenterade i webbcamen) tack for den din gris! och rod (rott blir brunt) och babyvit i haret, vita ogonbryn (det finns smink) och! kommer sakert hinna flaga innan jag kommer hem! later det inte underbart?!

nu ska jag shoppa garnet i bangkok! vad ar din storlek i converse, du far sms de! sen ska du fa massa mer fint! om du ar snall, for just nu har du varit lite val dum, det far du andra pa tycker jag!

LOVE U NISSE BITCH! (puss pa dig vickybabe!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0