GRATTIS på 20års dagen syster <3

  1. Jag ska gå till systemet utan dig
  2. Jag ska fira utan dig
  3. Jag ska få presenter utan dig
  4. Jag ska tacka alla som grattat MIG inte oss
  5. Jag ska äta våran vavoritmat utan dig
  6. Jag ska gå och lägga mig glad över att jag haft en toppen bra 20års dag utan dig
  7. Jag ska sakna dig under hela dagen
  8. Jag ska tänka på dig när jag gör alla saker idag
  9. Jag ska låtsas som om du är med mig hela tiden
  10. JAG SKA PRATA MED DIG PÅ SKYPE 














ÅH Jag hoppas du får en underbar dag! Detta gör ont, jag saknar dig, jag gråter lite men jag är så glad och stolt.. trodde aldrig jag skulle få fira en födelsedag utan dig, och inte våran 20års dag! Men det kommer gå bra, eller hur? Jag SAKNAR dig du är bäst.. Önskar du va hemma 
Jag älskar dig över allt annat.. / Denise
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0