16 timmar och 30 min kvar..

Du nu är det bara exakt 16 timmar och 30 minuter tills du kommer hem..fick precis ett sms från dig; "om det skulle gå åt helvete så ska du veta att jag älskar dig och alla andra där hemma! går det som planerat stormar jag in på rådhuset kl 12 imorgon <3"..  Lääängtar så efter dig.
Nu ska jag snart göra slingor på Vickan (hon vill va snygg för din skull) själv har jag skaffat bruna linser så nu är hela jag fejk.. Men jag gör mig snygg för din skull du kommer ju va sååå brun och fin nu!

kanske inte syns så bra men ögonen är iaf bruna








Hejhej glad tjej!
Jag älskar dig / DENISE


Kommentarer
Postat av: julia aka kenza the one

hallå!! jag är ert största fan och jag tycker att ni är dåliga på att uppdatera.. har ju inget att göra om jag inte får läsa... älskar er mest av allt!!!! massa bloggkärlek och massa fanbrev ska ni fåå!!!! pussisar ocg kjamizzzz

2011-04-26 @ 11:24:33
URL: http://juliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0